poniedziałek, 30 grudnia 2013

Versatile Blogger Award!



Zasady :
1. Nominowana osoba pokazuję nagrodę.
2. Dziękuję za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.




Fakty : 
1. Chodzę do gimnazjum xD
2. Moim marzeniem jest koncert 1D w Warszawie *O*
3. Uwielbiam pisać blogi , ale nie raz popadam w deprechę i nie mam ochoty na nic ;(
4. Mam perfumy One Direction.
5. Moje oczy są podobne do Nialla *___* (z opowiadań przyjaciółek)
6. Jestem niejadkiem (Nie jem nic zdrowego)
7. To trzeci raz kiedy dostaję taką nagrodę.


Nominowane blogi : 


Więcej nie mam :(
Z góy pozdrawiam i Nowy rozdział po nowym roku :)
RiDa


4 komentarze:

olga sochor pisze...

dzięki za nominację

Amy pisze...

Bardzo Ci dziękuje za nominacje ;)

Domiinikaa. pisze...

Jak można z tobą się skontaktować po za bloggerem? Mam kilka pytań do twojego pisania.:))

Grzybek ^^ pisze...

ASK - ask.fm/madzik39
TWITTER - @Real_BlueBloody
E-MAIL - magda39@amorki.pl