poniedziałek, 2 grudnia 2013

Dla anonimka :)





Pod ostatnim rozdziałem pojawiło się pytanie czy jak piszę zastanawiam się , czy idę na żywioł. Jestem dziewczyną , która ma bardzo rozległą wyobraźnię i potrafię nie zastanawiając się napisać rozdział. Zdarza się to wtedy kiedy nie mam weny. (Nie zawsze mi się chce!) Nie chcę was zawodzić więc piszę i samo idzie dalej. Lecz niekiedy jestem przygotowana i wystarczy , że mam napisane co ma być w danym rozdziale. Myślę, że to tyle. Jeżeli będziecie chcieli zadawać pytania na temat mnie , tego lub innego mojego bloga wbijajcie na aska :
http://ask.fm/Madzik39 .



To chyba tyle :*
Pozdrawiam
RiDa




2 komentarze:

Wiktoria Bajer pisze...

Kiedy dzasz nexta ?/
<3 Kachan twoje opowiadanie <3

Anonimowy pisze...

Dzięki za odp. bo ja tak sama dla siebie czasmi sobię piszę XD i byłam ciekawa jak taki ktoś jak ty piszę :D :) <3 czekam na nexta <33333

Theme by MIA